luni, 14 septembrie 2009

In situ



te-am cules din spumă de mare
şi te-am aşezat în primele gânduri
sculptându-te, precum Pygmalion
stropindu-ţi fildeşul cu lacrimi fertile
pentru ca iubirea să crească din trupul tău
şi tu să prinzi viaţă.

ţi-am înmuiat inima cu săruturi
şi-am plantat orizonturi în umbre
pavându-ţi drumul cu stele furate
făurind iluzii la scară planetară.

te-am inundat cu ploi de iubire
redefinindu-mă, în timp ce şiroiam în braţele tale
şi-mpărţeam clipele la doi, decimând timpul
şi oprind în loc ceasurile lumii.

am scuturat flori, la căpătâiul cuvintelor
dictând sufletului tăcerea, în fraze lungi, alambicate,
şi am rămas contemplându-te,
ca pe un tezaur nepreţuit, in situ

2 comentarii:

  1. "te-am inundat cu ploi de iubire
    redefinindu-mă, în timp ce şiroiam în braţele tale
    şi-mpărţeam clipele la doi, decimând timpul
    şi oprind în loc ceasurile lumii" - tare mult mi-au plăcut aceste versuri...

    RăspundețiȘtergere