duminică, 6 septembrie 2009

Holograme



am navigat pe Nilul şerpuitor al dorinţelor tale
cu picături de iubire răscolindu-ţi valurile păgâne
m-am predat vuietului primejdios al abisului
naufragiind pe malurile-ţi dezvelite de gânduri.

am scuturat stelele în nebuloasa inimii tale
invadând spaţiile inerte dintre ecouri,
am poposit la zidul plângerii, în nopţile de metal
îngrădind infernul cu braţele goale,
mai găsesc doar cenuşa unor iluzii expandate.

ţi-am înghesuit amintirea în clepsidra abandonării,
retrăindu-ne drama la proporţii cosmice
ca pe un film universal, derulat cu încetinitorul.

întrebările şi-au găsit răspunsuri de lut şi miere amară
ca şi trupul ars al unei ţigări, timpul a muşcat visele
degetele mi se răsfiră desfrunzite, pe o umbră a chipului tău
dedublându-mă, îmi sfârşesc începutul printre cuvinte de ceară
la fel ca o hologramă, dansând în ritmul fatalităţii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu