luni, 23 iulie 2012

Înainte de toate baby


și iubirea e tot o formă de sinucidere
unii mor mai greu alții mai ușor
unii rămân până târziu și mor la marginea verii
cu buzunarele pline de inimi și pâine
mai sunt aceia care se trezesc dimineața devreme
și rămân netrăiți până la apus
atunci apar ultimii eliberați
ce au învățat că e imposibil să iubești cadavre
și zeii sunt reci în primele ore ale eternității.

nu te-am iubit baby a fost o chestie neconvențională
de care ne-am agățat și n-ai spus niciodată nu
oricât de târziu îți treceam prin minte puțin deghizată
sporadic îți defrișam  gândurile cu indulgență
răsturnând stejarii rămași să-ți păzească sfârșitul
am stins lumina în nopțile când vroiai să mori
și n-am lăsat nici o stea să te atingă
te-am ucis dinainte să te naști cu mâinile goale
baby.

2 comentarii: