vineri, 23 octombrie 2009

Vorbește-mi de iubire..



vorbește-mi de iubire, cu glas înalt, șoptit,
când sfeșnicele nopții veghează-n infinit
în așteptarea zilei, ascunde-mă sub lună
să gust dulceața mierii cu stropi de mătrăgună

vorbește-mi de iubire cu glas duios și rar
coboară-mă din stele pe-al gândului altar
din nesfârșirea clipei, desprinde-mi o petală
să-ți scriu parfum de versuri cu-a nopții călimară

cu vrejul de cuvinte înșirui o poveste
iar stelele deschid al visului ferestre
captivi în agonia sublimului fior
când luna stă de pază, vorbește-mi de amor.

11 comentarii:

  1. vorbește-mi de iubire, cu glas înalt, șoptit,
    când sfeșnicele nopții veghează-n infinit
    în așteptarea zilei, ascunde-mă sub lună
    să gust dulceața mierii cu stropi de mătrăgună

    vorbește-mi de iubire cu glas duios și rar
    coboară-mă din stele pe-al gândului altar
    din nesfârșirea clipei, desprinde-mi o petală
    să-ți scriu parfum de versuri cu-a nopții călimară

    Foarte frumos, Bianca! Emotionant! Ma regasesc in aceste frumoase rostiri!

    RăspundețiȘtergere
  2. iti multumesc tare mult Mariana, ma bucur ca esti un suflet sensibil, o noapte frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. azi nu vorbesc despre asa ceva..as minti :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Clasicii in fata ta sunt simpli pelerini.Poeziile tale sunt CAPODOPERE

    RăspundețiȘtergere
  5. Superba poezia, felicitari sincere!
    Esti o romantica, o visatoare si iti doresc sa ai parte de o iubire sincera si plina de respect!

    Week-end insorit,
    Florena!;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi plac versurile de iubire, imi place ca oamenii sunt indragostiti!
    Iti doresc un week-end aromat de iubire tomnatica!

    RăspundețiȘtergere
  7. va multumesc pentru cuvintele frumoase si va doresc zile pline de iubire .

    RăspundețiȘtergere
  8. E foarte frumoasa poezia, felicitari si ma simt onorat sa fiu printre cititorii tai si nu e falsa modestie.
    Bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  9. onoarea e de partea mea, îți multumesc pentru comentariu.

    RăspundețiȘtergere
  10. heeey, deci compui:X foarte frumos scrii! felicitari! ar trebui sa le aduni pe toate intr-un mic volum. lumea ar trebui sa stie ca existi!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere